Лучшие навигаторы в Эстонии.
РУССКИЙ  EST Beta 
Home Feedback Sitemap

Avatud 10.00-18.00 Pühapäev kokkuleppel.

Mustakivi keskus Mahtra 1 box 28

Uudised RSS 2.0

Navigaatori ja salvesti ühendamise võimalused autos.

Spetsiaalsed vidinad aitavad autojuhil reisimise mugavust ja ohutust suurendada, peamine neist on võib-olla videosalvesti. Ta jäädvustab liiklusolukorra videole ja temast saab vastuolulises olukorras usaldusväärne tunnistaja.

Ühendusvõimalused?

Sigaretisüütaja juurde. Kui juhe on piisavalt pikk, saab selle juhtida katte ja eesmise parempoolse samba tihendi alla ning seejärel kindalaeka nurka, kus asub sigaretisüütaja. Selle ühendusmeetodi puhul algab salvesti salvestamine kohe, kui mootor süüdatakse, ja peatub, kui see välja lülitatakse. Kui olete harjunud nutitelefoni või muude mobiilsete vidinate laadimiseks kasutama sigaretisüütajat, võite kaaluda kolme või kahe väljundiga jaoturi ostmist. Mitme seadme ühendamine sigaretisüütajaga ei ole aga alati mugav, minimaalselt tekitavad sassis vidinate juhtmed segaduse tunnet. Kui soovite seadme ühendada ja sigaretisüütaja pistikupesa vabaks jätta, on peidetud paigaldusvõimalused, nendest lähemalt allpool.
Sisevalgusti juurde. Autoomanike seas üsna levinud meetod salvesti ühendamiseks. Õige täitmise korral tagab see seadme õige toiteallika töökindluse. Sel juhul asetatakse juhtmed ka korpuse alla, seejärel peaksite määrama klemmid ja juhtmed, millega seade ühendatakse. See punkt on väga oluline - kui rakendate veaga DVR-i kontaktidele "+" ja "-", võib vidin ebaõnnestuda. Samuti tasub mõelda, kas on vaja, et makk töötaks ka pargituna või piisab ka sõidu ajal filmimisest.
Kaitsmeploki külge. Üks töökindlamaid meetodeid, kuid eeldab oskust elektrikutega hakkama saada. Ühendus tehakse kaitsmejaoturi abil, salvesti juhtmed asetatakse taas siseviimistluse alla. Selle paigaldusmeetodi korral hakkab DVR automaatselt tööle, kui teie valitud elektriseadmele rakendatakse pinget.
Aku juurde. Sellel toiteallika meetodil on oma eelis - DVR saab pideva toiteallika katkematuks tööks. Siingi ei tasu juhtmetega segadusse sattuda, seega tulevad kasuks algteadmised elektrist ning paigaldamiseks läheb vaja ka tarvikuid nagu pikk juhe ja kaitse.
Peidetud ühendusadapteri kasutamine. See meetod võimaldab peita DVR-i juhtmed ning luua kvaliteetse ühenduse kiiresti ja mugavalt. Sobib neile, kes ei ole eriti tugevad elektrotehnikas, ei ole valmis aega raiskama ja ise juhtmete ühendamisega vaeva nägema, kuid ei soovi ka teenindusega ühendust võtta. Adapter ühendatakse kaitsmekarbiga, õigeks ühendamiseks mõeldud pistikud on juba seadme komplektis. Oluline on arvestada sellega, et tuleb valida maki jaoks sobiva pistikuga adapter ning kontrollida ka pinge- ja väljundvoolunäitajaid. Samuti soovitan tähelepanu pöörata kaabli pikkusele, mis on eriti oluline suurte autode puhul.

Tahavaatekaamera ühendamine

Mõned DVR-mudelid on varustatud tahavaatekaameraga. Selle ühenduse omaduste kohta. Teine kaamera on paigaldatud kas salongi või väljapoole. Esimene võimalus muidugi lahendab objektiivi saastumise probleemi, kuid kaamera kallutamise ja vaatamisega on raskusi - rataste kõrval olev teeosa ei jää salvestusel nähtavaks ja see võib olla oluline mõlemale. vastuolulise avarii lahendamisel ja maastikul tagurdamisel. Seetõttu on tahavaatekaamera eelistatud paigaldusviis paigutada see väljapoole. Nüüd räägin teile ühendusvõimalustest:

Numbrimärgi raamis - paigaldamine ei nõua puurimist ega pikka tööd ning kaamera asub sel juhul täpselt auto keskel ja annab hea ülevaate. Nii pritsib kaamera aga mustuse ja veega, lisaks läheb juhtmestik kere peale ja jääb osaliselt kaitseta.
Freesi kinnitus - lihtne paigaldada, kuid peate puurima kaitseraua või korpuse sisse. Kuid juhtmestik on täielikult peidetud ja kaamera ise on suunatud täpselt horisontaalselt.

Surve naastu alla mutriga - võimaldab kaamerat kindlalt kinnitada, varjates täielikult juhtmestikku, kuid te ei saa läbi ilma korpuse või numbrimärgitule puurimiseta.
Tavalises kohas – mõnel kalli varustustasemega autol on standardsed tahavaatekaamerad. Kui see on teie juhtum, võite proovida leida oma originaalkaamera. Paigaldamine läheb tavaliselt numbrimärgi tulesse või pagasiruumi käepidemesse. Selle valiku hea külg on see, et kaamera on spetsiaalselt teie auto jaoks kohandatud ja te ei pea midagi puurima. Kuid sellised komponendid maksavad tavaliselt palju ja ka kaamera leidmine võib olla keeruline, kui mudel pole uus.
Tahavaatekaamera sisselülitamisel ei pea kontrollima mitte ainult vaate kvaliteeti, vaid ka parkimisjoonte õigsust – enamikul kaameratel on parkimisabi funktsioon. Sellega ilmuvad tagurpidikäigu sisselülitamisel ekraanile joonte või ruudustiku kujul märgised, mis aitavad juhil sõidu ajal navigeerida.


vältige takistustele kokkupõrget ja sõiduki kahjustamist. Et parkimisabist kasu oleks, tuleks kontrollida, kas märgistus vastab tegelikele vahemaadele. Alustuseks sõitke takistusele lähedale, nii et esimene parkimisjoon puudutab seda. Seejärel tuleb autost välja tulla ja mõõta auto ja takistuse vaheline kaugus.

Pange tähele, et parkimisjooned saab välja lülitada, kui need teid häirivad või näiteks kui auto monitoril või peakomplektil on juba oma märgistus.

Salvesti seadistamine

Pärast DVR-i installimist tekib küsimus: kuidas seadet õigesti konfigureerida, et video oleks võimalikult informatiivne?

Kõigepealt peate kontrollima kinnituse kvaliteeti. DVR-peegel paigaldatakse esiklaasile, kas tavalise peegli asemel kronsteinile või pannakse peeglile kaaneks kaasasoleva kinnituse abil. Igal juhul peaksite kohe tähelepanu pöörama sellele, kui kindlalt seadet hoitakse. DVR võib ju nõrga kinnituse tõttu kokkupõrke või äkkpidurduse ajal alla kukkuda ning ebatasasel teekattel sõites rikub salvestus raputades.

DVR-idel on kaldu hoidik. Pöörake seda nii, et taevas võtaks kaadris vähem ruumi ja korraliku osa ruumist võtaks kapuuts. Esiteks võimaldab see tasakaalustada pildi heledust ja vältida ülevalgustatud alasid, sest kui salvesti seab särituse taeva poole, siis tumedamad objektid muutuvad tumedamaks. Teiseks on lihtsam tõestada, et salvestus on tehtud teie autost.

Pange tähele, et reguleerimist tuleb teha uuesti iga kord, kui kaamera asendit muudetakse.

DVR-i peetakse õigustatult kaasaegse autojuhi üheks praktilisemaks ja kasulikumaks abiliseks. See jääb teistele nähtamatuks, kuid salvestab jätkuvalt teie reiside asjaolusid, et teid keerulises olukorras välja aidata ja teid teel pahatahtlike eest kaitsta. Kuid selleks, et vidin oma tööd laitmatult teeks, tuleks alati pöörata piisavalt tähelepanu seadme paigaldamisele ja seadistamisele.